Huynh , T. (2019). An exploratory inquiry of healthcare students’ practicum experience with a digital critical reflection tool. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh, 15(5b), 5. https://doi.org/10.54607/hcmue.js.15.5b.114(2018)
Nguyen , T. L. (2019). Developing novice teachers practice through critical reflection. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh, 15(5b), 18. https://doi.org/10.54607/hcmue.js.15.5b.116(2018)
Bui , T. Q. N. (2019). Developing student teachers experience through critical reflection on placement. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh, 15(5b), 31. https://doi.org/10.54607/hcmue.js.15.5b.117(2018)
Pham , D. H. (2019). Developing student teachers’ approaches to group teaching in placement learning. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh, 15(5b), 45. https://doi.org/10.54607/hcmue.js.15.5b.118(2018)
Pham , T. B. (2019). The importance of using teaching aids for educating Geography teacher students. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh, 15(5b), 62. https://doi.org/10.54607/hcmue.js.15.5b.2273(2018)
Du , T. N. (2019). Job satisfaction among elementary school teachers: A case report from Kien Giang, Vietnam. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh, 15(5b), 74. https://doi.org/10.54607/hcmue.js.15.5b.119(2018)
Nguyen , T. T. (2019). Professional learning in organizing students’ activities of teaching latin american literature in HCMC University of Education – linguitics and literature department. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh, 15(5b), 92. https://doi.org/10.54607/hcmue.js.15.5b.2272(2018)
Ha , V. T. (2019). Applying micro – teaching and jugyou kenkyuu (lesson study) to enhance students’ teaching skills through the module of Geopraphy teaching methodology at high school. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh, 15(5b), 105. https://doi.org/10.54607/hcmue.js.15.5b.115(2018)
Pham , T. T. H. (2019). Master plan for Vietnam’s higher education system - the status of education planning at Vietnam National University. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh, 15(5b), 117. https://doi.org/10.54607/hcmue.js.15.5b.120(2018)
Tran , C. B. (2019). University graduates and employment: The gap between employer expectations and graduate performance. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh, 15(5b), 128. https://doi.org/10.54607/hcmue.js.15.5b.2274(2018)
Nguyen , A. Q. (2019). An epistemological analysis of the concept of quotient group. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh, 15(5b), 139. https://doi.org/10.54607/hcmue.js.15.5b.113(2018)